HEADLINES
Loading...

Οι καλοκαιρινές αναμνήσεις των επωνύμων

Για το ομορφότερο καλοκαίρι της ζωής τους και τις πιο ευχάριστες καλοκαιρινές τους αναμνήσεις μιλούν σε συνέντευξη που παραχώρησαν η Ζέτα Μακρυπούλια, ο Γιώργος Καπουτζίδης, η Μαρία Κορινθίου και η Κατερίνα Λέχου. Ορισμένοι από αυτούς μίλησαν στο Down Town Κύπρου για το περσινό τους καλοκαίρι ενώ άλλοι έχουν πολλά να θυμούνται από τότε που ήταν ακόμη παιδιά.


Για την Ζέτα Μακρυπούλια το καλοκαίρι είναι η εποχή της. Ένα από τα αγαπημένα της ήταν και αυτό του 2007.

«Το ένα ήταν το καλοκαίρι που κάναμε τη “Μήδεια”, το 2007 αν δεν κάνω λάθος. Παρόλο που δουλεύαμε, ήταν μία περιοδεία που θα τη χαρακτήριζα μία μεγάλη πενταήμερη εκδρομή, ένα ξέφρενο πάρτι».

Όσο για το ποιο είναι το αγαπημένο της νησί, δηλώνει: «Εκτός από την Πάρο -στην οποία περνάω ούτως ή άλλως πολύ ωραία- έχω κάνει υπέροχες διακοπές στην Κύθνο, αλλά και στην Κρήτη. Έχω πάει δυο τρία χρόνια μαζεμένα σε αυτά τα νησιά, και πέρασα φανταστικά. Η Κρήτη δεν είναι τόσο ήσυχο νησί βέβαια, αλλά είναι τόσο μεγάλο που μπορείς να βρεις και μέρη τα οποία να μην έχουν πολύ κόσμο και να περάσεις όμορφα. Από την άλλη, η Κύθνος μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί είναι ένας τόπος που δεν έχει πάρα πολύ κόσμο, που δεν έχουν “εκμεταλλευτεί” ακόμη τις παραλίες της -είναι λίγο σαν άγονο μέρος- και εγώ, αυτά τα μέρη πάντα τα λάτρευα».

Ο Γιώργος Καπουτζίδης από την πλευρά του ξεχωρίζει ως ένα από τα ωραιότερά του καλοκαίρια το περσινό που έκανε το γύρο της Ευρώπης με το αμάξι.

«Ούτε κι εγώ ξέρω πως το αποφάσισα αυτό… Ξεκίνησα το πρωί της 18ης Ιουνίου από τη Θεσσαλονίκη και γύρισα στις 25 Ιουλίου. 37 μέρες! Έκανα 10.000 χιλιόμετρα»! δηλώνει ο ηθοποιός και σεναριογράφος και περιγράφει μια εμπειρία που έζησε στη διάρκεια του ταξιδιού.

«Θυμάμαι πως, μια νύχτα, όταν έφυγα από την Πολωνία και έφτασα στη Λιθουανία, ήταν η ημέρα που αγωνιζόταν η Ελλάδα με τη Γερμανία στο Euro, έβρεχε καταρρακτωδώς, της τρελής γινόταν, και είχα γίνει μούσκεμα! Άσε που ήμουν μόνο με το κοντομάνικο και τουρτούριζα! Μπαίνω σε ένα ξενοδοχείο και ζητάω ένα δωμάτιο. Μόλις βλέπει το διαβατήριό μου, ο υπάλληλος στη ρεσεψιόν, μου λέει “ο αγώνας έχει ξεκινήσει εδώ και 5 λεπτά. Είναι 0-0!”. “Αχ, δεν θα τον δω γιατί τον φοβάμαι λίγο!”, του απάντησα και ανέβηκα πάνω γελώντας. Αυτό ήταν ένα από τα αστεία περιστατικά που μου συνέβησαν σε αυτό το ταξίδι μου. Ωστόσο, ήταν ένα από τα ωραιότερά μου καλοκαίρια, γιατί ανακάλυψα τον εαυτό μου και ξεπέρασα τα όριά μου»!

Η Κατερίνα Λέχου δεν ξεχωρίζει κάποιο καλοκαίρι και επέλεξε να μιλήσει για το πρώτο της στην Νταμούχαρη, στο Πήλιο.

Εκεί πηγαίναμε κάθε χρόνο με τους γονείς και τους συγγενείς μας και καθόμασταν δυόμιση και τρεις μήνες -όχι όπως κάνουμε σήμερα που, ουσιαστικά, δεν προλαβαίνουμε να ξεκουραστούμε. Έχει χαραχτεί μέσα μου αυτή η περιοχή και αυτές οι στιγμές, γιατί ήταν οι πιο ανέμελες της ζωής μου. Το Πήλιο συνδυάζει τη χαρά του βουνού, το δάσος, τη φύση, αλλά το χωριό μας ήταν κοντά στη θάλασσα, οπότε είχαμε και την απόλαυση του μπάνιου. Ακόμη και σήμερα, στην ηλικία που είμαι, δεν νιώθω τόσο ελεύθερη όσο εκείνη την περίοδο. Θυμάμαι πως τότε δεν είχαμε καν ηλεκτρικό ρεύμα, ήμασταν με λάμπες και κεράκια. Μαγειρεύαμε στον ξυλόφουρνο. Κάθε μέρα, όλη την ημέρα, ήμασταν έξω με τους φίλους μας. Παίζαμε, τρέχαμε, ματώναμε, τρώγαμε φρούτα από τα δέντρα και ένιωθες ελεύθερος. Πραγματικά ελεύθερος».

Τέλος, η Μαρία Κορινθίου ξεχωρίζει ως το καλύτερο καλοκαίρι το περσινό.

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου το περσινό καλοκαίρι! Για πολλούς λόγους…Καταρχήν, ήταν από τις λίγες φορές που είχαμε ρεπό από τη δουλειά τόσο εγώ, αλλά και ο Γιάννης, κι έτσι ήμασταν συνέχεια μαζί με το παιδί μας. Από την άλλη, έτσι μόνο του, έσκασε σαν ιδέα να πάμε στην Σκιάθο κι εκεί μας περίμεναν πολλές εκπλήξεις. Βρήκαμε φίλους, γνωστούς, αγαπημένα πρόσωπα και μοιραστήκαμε πανέμορφες στιγμές μεταξύ μας. Με την Έλλη Κοκκίνου, την Σίσσυ Χρηστίδου, το Θοδωρή Μαραντίνη. Τα παιδιά έπαιζαν όλη την ημέρα στην παραλία. Ακόμη κι εμάς μας βγήκε ο παιδικός μας εαυτός και κάναμε μέχρι και water sports! Ήταν μοναδικές οι στιγμές».