HEADLINES
Loading...

«Το 2013 ήταν μία άσχημη χρονιά για μένα»

Η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε αποκλειστικά στο περιοδικό «HELLO!» που κυκλοφορεί για τις αλλαγές που έφερε το 2013 στη ζωή της και στον τρόπο σκέψης της, τη σχέση της, ενώ παραδέχεται ότι είναι πολύ ερωτευμένη και είναι σε σχέση, εξηγώντας τι ζητά πλέον από έναν άντρα.




Τι γεύση σας άφησε το 2013;

«Είναι μια χρονιά που δεν μου άρεσε. Θέλω να φύγει και να μην ξανάρθει! Παρότι νομίζω ότι προσπάθησα να την υποδεχτώ όσο πιο χαρούμενα και αισιόδοξα μπορούσα, βαθιά μέσα μου ένιωθα ότι δεν θα πάει καλά. Αυτή η χρονιά μού πήρε αρκετά πράγματα, μου έδωσε κάποια άλλα μέσα από περίεργες καταστάσεις, αλλά στο σύνολό της ήταν μια άσχημη χρονιά».

Φοβάστε όταν ερωτεύεστε;

«Φυσικά! Αυτή είναι και η μεγαλύτερη καταστροφή μου. Ο πραγματικός έρωτας σε απογυμνώνει και σε κάνει ευάλωτο μπροστά σε έναν άλλο άνθρωπο που εκείνη τη στιγμή μπορεί να φαντάζει στο μυαλό σου ισοπεδωτικός. Και δεν υπάρχει πιο τρομακτικό πράγμα από το να ξέρεις ότι ο άλλος μπορεί να γίνει ισοπεδωτικός για σένα ανά πάσα ώρα και στιγμή όταν εσύ αισθάνεσαι πολύ έντονα πράγματα για εκείνον. Για μένα αυτός είναι ο εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες! (Γέλια)
Έτσι όμως είναι ο έρωτας. Διαφορετικά πήγαινε συμβιβάσου, ακολούθησε την ασφάλεια και μη ζεις. Όλα στη ζωή είναι

θέμα επιλογών. Πολλές φορές όταν νιώθω εκτεθειμένη στον έρωτα, μέσα μου επιζητώ να ήμουν άνθρωπος που θα ήταν

ευχαριστημένος με την ασφάλεια, ίσως έτσι να γλίτωνα αρκετό πόνο. Στη θεωρία όλα είναι καλά, στην πράξη όμως είναι διαφορετικά».