HEADLINES
Loading...

Στα δικαστήρια Ανδρέας Μικρούτσικος και Δήμητρα Ρουμπέση για ένα παπί και μια γουρούνα!

Δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας, αναφέρει αναφέρει πως τα δύο οχήματα βρισκόντουσαν στη κατοχή τους ενώ ήταν παντρεμένοι.

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος κατηγορήθηκε για υπεξαίρεση, καθώς, φεύγοντας από τη συζυγική εστία, φέρεται να πήρε μαζί του ένα μηχανάκι και μία γουρούνα που ανήκαν στην πρώην σύζυγο του.

Ωστόσο δεν θα παραβρέθηκε στο μονομελές Πλημμελειοδικείο σε αντίθεση με την Δήμητρα Ρουμπέση η οποία κατέθεσε:

«Ο πρώην σύζυγος μου πήρε φεύγοντας τις δύο μηχανές. Αν και μου είχε πει ότι θα μου τις δώσει, κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ. Επικοινώνησα αρκετές φορές μαζί του, αλλά μάταια. Στη συνέχεια άλλαξε όλα τα κινητά και τα σταθερά του τηλέφωνα και ήταν αδύνατο να τον εντοπίσω… Πήγα κι έκανα τη σχετική καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα, ενώ το δήλωσα και στην Εφορία της Νέας Σμύρνης, γιατί οι δύο μηχανές ήταν στο όνομα μου και φοβήθηκα μήπως συμβεί τίποτα και βρεθώ εγώ μπλεγμένη. Ήθελα απλώς να το γνωστοποιήσω ως γεγονός, ότι έχει πάρει εκείνος τις δύο μηχανές. Δεν επιθυμώ να διωχθεί ποινικά ο Ανδρέας Μικρούτσικος».

Όταν ερωτήθηκε για το αν πιστεύει πως ο Ανδρέας Μικρούτσικος έκανε με δόλο την κίνηση αυτή, εκείνη απάντησε: «Δεν ξέρω αν υπήρχε δόλος, δεν νομίζω ότι το έκανε με κάποιο σκοπό».

Το δικαστήριο μετά την κατάθεση έκρινε αθώο τον Ανδρέα Μικρούτσικο.
Πηγή: KoolNews.gr