HEADLINES
Loading...

Μάνεσης: Η δουλειά του δημοσιογράφου δεν είναι φυσιολογική – Λείπω πολύ στα παιδιά μου

Ο Νίκος Μάνεσης μίλησε σε γνωστό περιοδικό για την δουλειά του δημοσιογράφου το πόσο πολύ πιέζεται και τα παράπονα που του κάνουν τα παιδιά του επειδή δεν τον βλέπουν. Ο παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων του Alpha, έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό People και αναφέρθηκε στην δουλειά που κάνει και το κατά πόσον επηρεάζεται η οικογένεια του από αυτήν: «Είναι ευκολότερο από το να ήμουν με μια γυναίκα που θα δούλευε ως δημόσιος υπάλληλος. Τη δουλειά μου δεν μπορεί να την αντέξει νορμάλ άνθρωπος. Βλεπόμαστε σπανίως και τρέχουμε όλη μέρα. Η Φαίη κάνει καθημερινή εκπομπή, το βράδυ πρέπει να είμαστε με τα παιδιά κι εγώ αυτή την περίοδο είμαι φευγάτος».

Στη συνέχεια απάντησε και στην ερώτηση «Πως διατηρούνται οι ισορροπίες μέσα στο σπίτι, αφού λείπει συνέχεια;» λέγοντας ότι τα παιδιά του, του κάνουν συνέχεια παράπονα και συνέχισε: «Όταν εμφανίζομαι στο σπίτι, κρεμιούνται από πάνω μου κι αυτό με κάνει να σκέφτομαι πως δουλεύω περισσότερο απ” ό,τι πρέπει. Έχω να πάρω τρία χρόνια ρεπό και δουλεύω επτά μέρες την εβδομάδα. Κάτι έχω κάνει λάθος και πρέπει να διορθωθεί. Θα διορθωθεί σίγουρα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, που λήγει το συμβόλαιο μου με το κανάλι. Περάσαμε πέντε-έξι χρόνια κρίσης, βάλαμε πλάτες, αλλά πρέπει να μπει ένα φρένο σ” αυτό».