HEADLINES
Loading...

Δύσκολες ώρες για τον ηθοποιό Πέτρο Ξεκούκη

Δύσκολες στιγμές πέρασε λίγες μέρες πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα ο ηθοποιός Πέτρος Ξεκούκης, ο οποίος είχε ένα σοβαρό ατύχημα, που λίγο έλειψε να του κοστίσει την ζωή.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, ο ηθοποιός βρισκόταν στα Μέγαρα στην οικοδομή που χτίζει για να ελέγξει την κατασκευή, όταν κάποια στιγμή έχασε την ισορροπία του και προσγειώθηκε στον ημιώροφο, όπου έπεσε σε μια μεταλλική ράβδο που του τρύπησε την πατούσα.

“Από τον οξύ πόνο που ένιωθα άρχισα να φωνάζω πολύ δυνατά και για καλή μου τύχη περνούσε από το σημείο ένας γείτονας, ο οποίος μόλις με είδε σε αυτή την κατάσταση έχασε το χρώμα του κι ήταν έτοιμος να λιποθυμήσει. Εγώ του ζητούσα επίμονα να μου ξεκαρφώσει το πόδι, γιατί αλλιώς θα πέθαινα και πραγματικά ο άνθρωπος το έκανε και σώθηκα. Βέβαια από κει και πέρα, άρχισε ο… Γολγοθάς της θεραπείας μου”, είπε και συμπλήρωσε:

“Τις πρώτες μέρες, που είχα αφόρητους πόνους, έπαιρνα ισχυρά παυσίπονα και με τη βοήθεια ενός μπαστουνιού προσποιούμουν τον κουτσό, αφού ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να πατήσω το πόδι μου”.