HEADLINES
Loading...

Ουκρανία: Απελευθερώθηκε ο Αμερικανός δημοσιογράφος

Απελευθερώθηκε από τους φιλορώσους αυτονομιστές που τον κρατούσαν στην πόλη Σλάβιανσκ ο Αμερικανός δημοσιογράφος Σάιμον Οστρόβσκι... 

Το δημοσιογραφικό μέσο «Vice News» για το οποίο ο Οστρόβσκι εργαζόταν επιβεβαίωσε την είδηση και εξέφρασε την ικανοποίησή του γι΄αυτή την εξέλιξη τονίζοντας παράλληλα ότι ο δημοσιογράφος είναι καλά στην υγεία του.

Ο Αμερικανός δημοσιογράφος Σάιμον Οστρόφσκι, ο οποίος είχε συλληφθεί το βράδυ της Δευτέρας, υποστηρίζει ότι τον ξυλοκόπησαν ενώ του είχαν κλείσει τα μάτια και του είχαν δέσει τα χέρια, απελευθερώθηκε γύρω στις 18.00 (ώρα Ελλάδας) σήμερα.

«Αισθάνομαι καλά» είπε ο 33χρονος δημοσιογράφος, ενώ κατευθυνόταν με αυτοκίνητο προς το Ντονέτσκ, συνοδευόμενος από συναδέλφους του. «Ήρθαν να με δουν και μου είπαν να μαζέψω τα πράγματά μου», πρόσθεσε.

Ο Οστρόφσκι αφηγήθηκε ότι τον συνέλαβαν γύρω στις 22:30 το βράδυ της Δευτέρας, τοπική ώρα, σε ένα σταθμό ελέγχου κοντά στην κεντρική πλατεία του Σλαβιάνσκ. «Είχαν μια φωτογραφία μου, με αναζητούσαν. Στην αρχή με χτύπησαν λίγο, μου έδεσαν τα χέρια και μου έκλεισαν τα μάτια με μια κορδέλα. Μετά από μιάμιση μέρα, έβγαλαν την κορδέλα, μου έλυσαν χέρια και κατόπιν με μεταχειρίστηκαν φυσιολογικά», πρόσθεσε.

Ο αυτονομιστής ηγέτης του Σλαβιάνσκ Βιατσεσλάβ Πονομαριόφ είχε διαψεύσει αρχικά τη σύλληψη του Αμερικανού αλλά κατόπιν παραδέχτηκε ότι κρατείται και τον χαρακτήρισε «προβοκάτορα δημοσιογράφο».

Πηγή: naftemporiki.gr