HEADLINES
Loading...

Θα ήθελα σαν τρελή να παρουσιάσω το Voice

Τη δική της κριτική ματιά ρίχνει στο The Voice η Ναταλία Γερμανού και δηλώνει ότι είναι η ωραιότερη παραγωγή που έχει δει έως τώρα. «Οι φωνές των παιδιών είναι απίστευτες και το όλο concept πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αντίστοιχο του εξωτερικού», είπε στη Real.

Όταν κλήθηκε να δώσει τη δική βαθμολογία στον Αντώνη Ρέμο, απάντησε: «Ούτως η άλλως, είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής, που σημαίνει ότι αν εγώ ήμουν στην καρέκλα του κριτή και τον άκουγα, θα γύρναγα με την πρώτη νότα που θα έβγαζε από το στόμα του. Ως κριτή θα τον ήθελα λίγο πιο αυστηρό, αλλά από την άλλη, η θητεία μου ως “miss καλούλα” σε αντίστοιχα talent shows δεν μου επιτρέπει να τον κρίνω τον άνθρωπο».

«Νομίζω πως το casting της επιτροπής πέτυχε τέσσερα στα τέσσερα. Αυτό τα λέει όλα», σημείβωσε η Ναταλία Γερμανού σχετικά με τα υπόλοιπα μέλη της κριτικής επιτροπής (Δέσποινα Βανδή, Μιχάλης Κουινέλης, Μελίνα Ασλανίδου).

Όπως είπε θα ήθελε «σαν τρελή» να παρουσιάσει ένα τέτοιο show. «Παρεμπιπτόντως, ο Γιώργος (σ.σ. Λιάγκας) είναι πολύ καλός σε αυτό», συμπλήρωσε.