HEADLINES
Loading...

Έτσι θα καταφέρεις να χάσεις 10 κιλά ΧΩΡΙΣ δίαιτα!

Παίρνοντας ως παράδειγμα την ηθοποιό Ντέμπρα Μέσινγκ, η οποία κατάφερε να χάσει 10 κιλά χωρίς να κάνει δίαιτα, θεωρούμε ότι πρέπει να μοιραστούμε μαζί σας το μυστικό που αποκάλυψε η ίδια!

Πώς τα κατάφερε, λοιπόν;

Η ίδια είπε σχετικά: “Πριν από 2-3 χρόνια έκανα μία πολύ μεγάλη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο προσέγγιζα τη διατροφή” και συνέχισε, “Κατάφερα να χάσω 10 κιλά πράγμα που δεν ήταν ο σκοπός μου και δεν ήταν αυτός ο λόγος που έκανα την αλλαγή. Έκανα την αλλαγή γιατί ένιωθα συνεχώς κουρασμένη. Για πολύ καιρό είχα αποδεχτεί πως κουραζόμουν τόσο πολύ λόγω της δουλειάς και της μητρότητας αλλά έκανα λάθος”.

Η 45χρονη ηθοποιός συνήθιζε να τρώει ό,τι να’ναι και να μην προσέχει καθόλου τη διατροφή της μέχρι που τελικά αποφάσισε πως για να αρχίσει να νιώθει καλύτερα, να έχει περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διάθεση θα έπρεπε να αλλάξει τη διατροφή της. “Σήμερα απλά τρώω πολύ καθαρές τροφές. Προφανώς και ήξερα ότι υπήρχε σχέση ανάμεσα στα κιλά που είχα και στο φαγητό που έτρωγα αλλά ήμουν πολύ ισχυρογνώμων. Δεν μπορούσα να καταλάβω πως η κακή διατροφή φαινόταν στα μαλλιά, την επιδερμίδα και τα μάτια μου”, είπε.

Η ηθοποιός ξεκινάει την ημέρα της με έναν χυμό λαχανικών ο οποίος περιλαμβάνει λάχανο, σπανάκι, σέλινο, τζίντζερ, λεμόνι και αγγούρι. “Ξέρω ότι ξεκινάω την ημέρα μου με μία γερή δόση θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται ο οργανισμός μου”, είπε και συνέχισε, “Κάνω γυρίσματα 15, 16, 17 ώρες την ημέρα. Επομένως πραγματικά στηρίζομαι σε αυτόν τον χυμό μία με δύο φορές την ημέρα. Μου δίνει πολύ ενέργεια”.

Και για του λόγου το αληθές, η Ντέμπρα Μέσινγκ πριν και μετά!

youweekly.gr