HEADLINES
Loading...

Της έκανε πρόταση γάμου για δεύτερη φορά, αφού έχασε τη μνήμη του!

Έχασε την μνήμη του, λόγω στρες. Δεν θυμόταν την οικογένειά του, ούτε τον εαυτό του. Επί δύο χρόνια η σύζυγός του προσπαθούσε να του μάθει τα πάντα από την αρχή και να του πει όσα... περισσότερα ήξερε για το παρελθόν του. Μέχρι που μία μέρα, ο Damian ζήτησε για δεύτερη φορά το χέρι της.

Πριν από δύο χρόνια, ο Damian Hammond έφυγε από το σπίτι για να πάει στη δουλειά, όπως κάθε άλλη μέρα, όμως δεν έφτασε ποτέ. Αντιθέτως, κατέληξε στο νοσοκομείο, μετά από ολική απώλεια μνήμης, που προκλήθηκε από το στρες σε συνδυασμό με τραύμα.

Όταν η σύζυγός του, Cathy, τελικά τον βρήκε στο τοπικό νοσοκομείο, την ενημέρωσαν για την κατάστασή του. Μπαίνοντας στο δωμάτιο του Damian εκείνος δεν την αναγνώρισε και νόμιζε ότι ήταν μία από τις ιατρούς.

Κατά τη διάρκεια των δύο επόμενων ετών, η Cathy έχει παραμείνει στο πλευρό του και προσπαθεί όχι μόνο να του θυμίσει το παρελθόν του, αλλά να του μάθει να καλύπτει βασικές ανάγκες του, όπως το να πλύνει τα δόντια του ή να πλυθεί.

Όπως είπε ο 35χρονος σε τηλεοπτικό κανάλι, "Οδηγούσα για να πάω στη δουλειά μου ένα βράδυ τον Μάιο του 2012, όταν έπαθα μία σοβαρή κρίση στρες. Ώρες αργότερα, ξύπνησα στο νοσοκομείο. Στη συνέχεια, μία γυναίκα μπήκε στο δωμάτιό μου και είπε 'Damian'. Νόμιζα ότι ήταν μία από τις γιατρούς και την κοίταξα ανέκφραστα".

"Είπε: 'Damian αυτό είναι το όνομά σου. Και εγώ είμαι η Cathy και είμαι η γυναίκα σου'. Δεν ήξερα τι σήμαινε αυτό. Εκείνη σήκωσε το δεξί της χέρι και κόλλησε τη βέρα της με την δική μου. Είχαμε βέρες-παζλ και έτσι συνειδητοποίησα ότι πρέπει να συνδεόμασταν με κάποιον τρόπο".

"Την έβλεπα και σκεφτόμουν ότι φαίνεται πολύ καλή και φιλική, ήμουν ενθουσιασμένος, αλλά και μπερδεμένος. Τότε μου εξήγησε ότι είχαμε δύο παιδιά και ευτυχώς είχα κάνει τατουάζ τα ονόματά τους στο μπράτσο μου".

Της έκανε πρόταση γάμου για δεύτερη φορά, αφού έχασε τη μνήμη του
Ανακαλώντας στην μνήμη της εκείνο το βράδυ, η Cathy είπε στους παρουσιαστές της εκπομπής ότι κατάλαβε πως κάτι συνέβη, επειδή τηλεφώνησαν από την δουλειά του άνδρας της να ενημερώσουν ότι δεν είχε εμφανιστεί.

Λίγο αργότερα, δέχθηκε και δεύτερο τηλεφώνημα, αυτή τη φορά από το τοπικό νοσοκομείο, που την πληροφόρησε ότι υπήρχε εκεί ένας άνδρας με τον όνομα Damian Hammond.

"Η πρώτη μου ερώτηση ήταν 'είναι ζωντανός ή όχι;'. Μου είπαν ότι ήταν σε καλή κατάσταση, αλλά δεν θυμόταν τίποτα", λέει η Cathy, που παραδέχθηκε ότι δεν ήξερε το πόσο ακραία ήταν η απώλεια μνήμης του.

"Έπρεπε με κάποιον τρόπο να το πω και στα παιδιά μου. Τους είπα ότι ο μπαμπάς είχε γλιστρήσει στην λάσπη, είχε χτυπήσει το κεφάλι του και είχε χάσει ένα κομμάτι της μνήμης του".

Ακολούθησε η επίμονη και πολλές φορές άσχημη διαδικασία της "εκπαίδευσης" του Damian πάνω στο ποιος ήταν στο παρελθόν και πώς πρέπει να μάθει να ζει. Η απώλεια μνήμης του ήταν τόσο σοβαρή, που δεν αναγνώριζε ούτε τον ίδιο του τον εαυτό στον καθρέπτη.

Την ίδια στιγμή, η Cathy επεσήμανε ότι και η προσωπικότητά του ήταν πιο επίσημη. "Φαινόταν πολύ αθώος και κοιτούσε συνέχεια με ορθάνοιχτα μάτια. Με φώναζε Catherine αντί για το παρατσούκλι μου", θυμάται.

Δύο χρόνια αργότερα, θυμάται πλέον αρκετά πράγματα από το παρελθόν του. Ο ίδιος λέει ότι κάποιες στιγμές είχε αναλαμπές και θυμόταν περιστατικά από την παιδική του ηλικία. Παράλληλα, πολλοί φίλοι του επικοινωνούσαν μαζί του μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να τον βοηθήσουν να θυμηθεί.

Όμως, υπήρχαν και στιγμές που η απώλεια μνήμης του δεν τον βοηθούσε καθόλου. "Υπήρχαν κάποιες φωτογραφίες με εμένα να κρατάω στην αγκαλιά μου τα παιδιά, αφού γεννήθηκαν και δεν μπορούσα να θυμηθώ κάτι. Απλά καθόμουν εκεί και ξεσπούσα σε κλάματα".

Σήμερα η Cathy λέει ότι επικεντρώνεται στο να δημιουργήσει νέες αναμνήσεις, αντί να προσπαθεί να ανακαλέσει τις παλιές, με την βοήθεια των φωτογραφιών.

Την ίδια άποψη είχε και ο Damian που θέλησε να κάνει την αρχή των νέων αναμνήσεων και ζήτησε ζωντανά από την σύζυγό του να τον παντρευτεί ξανά.

Πηγή: pathfinder.gr