HEADLINES
Loading...

Μαρκ Άντονι: «Ο πατέρας μου, συνήθιζε να μου λέει "γιε μου εγώ είμαι άσχημος. Το ίδιο όμως είσαι κι εσύ"»

Ο πρώην σύζυγος της Τζένιφερ Λόπεζ, Μαρκ Άντονι, μίλησε για την περίοδο που ήταν μικρός και ο πατέρας του, του έλεγε πως είναι άσχημος.

Ο 45χρονος Λατίνος τραγουδιστής, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Men's Health» εξήγησε ότι η ασχήμια του τον βοήθησε ν΄αποκτήσει μεγάλη αυτοπεποίθηση.

«Έγινα διάσημος επειδή είμαι άσχημος. Ο πατέρας μου, συνήθιζε να μου λέει "γιε μου εγώ είμαι άσχημος. Το ίδιο όμως είσαι κι εσύ". Δούλεψε καλύτερα με την προσωπικότητά σου!» δήλωσε.

Ο Μαρκ Άντονι παραδέχεται πως αυτά τα λόγια του πατέρα του, τον βοήθησαν: «Μου έκαναν καλό. Απέκτησα αυτοπεποίθηση, δούλεψα πάνω σ΄αυτήν, και μου έδωσε μεγάλη δύναμη. Έμαθα να μην βασίζομαι στην εμφάνισή μου για να σταθώ! Σημασία άλλωστε έχουν οι λεπτομέρειες».