HEADLINES
Loading...

Τι δήλωσε η Ραχήλ Μακρή για το αμφιλεγόμενο τατουάζ της με την περικεφαλαία;

Η Ραχήλ Μακρή μίλησε για το τατουάζ της στην καθημερινή εφημερίδα: «Από μικρή το ήθελα, αλλά δεν με άφηνε ο πατέρας μου• τα τατουάζ ήταν τότε ταμπού. Εναν μήνα πριν από τα γενέθλιά μου είπα να το κάνω» λέει χαρακτηριστικά. Το σχέδιο θα το αποφάσιζε μαζί με τον tattoo artist. Για ένα όμως ήταν σίγουρη: θα είχε σχέση με την αρχαία Σπάρτη και θα περιέχει το γράμμα Λ, αυτό που έφεραν οι Λακεδαιμόνιοι στις ασπίδες τους».

Ενώ συμπλήρωσε λέγοντας: «Εγώ ζήτησα να κάνω την ασπίδα των Λακεδαιμονίων με το αρχικό γράμμα Λ, με απέτρεψαν όμως γιατί δεν θα έδειχνε ωραίο μόνο του. Μου έδειξαν διάφορα σχέδια. Δεν ήθελα ξίφος, αλλά μου άρεσε η περικεφαλαία που φορούσε ο Λεωνίδας. Του είπα "χτύπα και το Λ πάνω". "Μα η περικεφαλαία δεν είχε γράμμα" μου λέει. "Δεν πειράζει, εσύ βάλ' το" του είπα. Και τελικά χτύπησε ένα Λ με κόκκινο χρώμα. Είναι ένα ιερό γράμμα και συμβολίζει επίσης τον Λεωνίδα, τη λευτεριά... Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο σχέδιο έχει έναν πατριωτικό συμβολισμό. Ο στρατός των Σπαρτιατών ήταν αήττητος».