HEADLINES
Loading...

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΒΟΜΒΑ από γνωστό μοντέλο: «Είμαι καρπός βιασμού! Η μητέρα μου βιάστηκε στα 19!»

Μια σοκαριστική αποκάλυψη έκανε η «Μiss Pensylvania», υποψήφια για τον τίτλο της «Μις Αμερική».

Ο λόγος για την 24χρονη Βάλερι Γκάτο, η οποία βγήκε και μίλησε στην εκπομπή «Today» του NBC, για τον βιασμό που υπέστη η μητέρα της, εξομολογούμενη πως καρπός αυτού του βιασμού ήταν η ίδια!

«Το να είσαι παιδί που προέρχεται από βιασμό, χωρίς να ξέρεις ποιος είναι ο πατέρας σου, και να μην ξέρεις αν ποτέ θα τον βρεις, σίγουρα οι περισσότεροι το βλέπουν ως αρνητικό. Εγώ όμως έχω τη φωνή και θέλω να το αλλάξω αυτό» είπε η 24χρονη καλλονή, μιλώντας στη συνέχεια για τις λεπτομέρειες της σεξουαλικής κακοποίησης που υπέστη η μητέρα της:

«Η μητέρα μου βιάστηκε σε ηλικία 19 ετών στο Pittsburgh. Ο βιαστής της σκόπευε να τη δολοφονήσει, αλλά σαν αστραπή του πέρασε την τελευταία στιγμή από το μυαλό να μην το κάνει, μιας και δεν ήθελε να το καταλάβουν οι περαστικοί. Η μητέρα μου όταν ήμουν ακόμα μικρή, μου είπε πως “κάτι πολύ κακό μου συνέβη. Ένας πολύ κακός άνθρωπος με πλήγωσε, αλλά ο Θεός μου έδωσε εσένα"».

Η μητέρα της, σκόπευε να τη δώσει για υιοθεσία, και κράτησε κρυφή την εγκυμοσύνη της ωσότου να γεννήσει.

Ωστόσο ήταν η γιαγιά της Βάλερι, που της άλλαξε γνώμη και την ενθάρρυνε να κρατήσει το μωρό του βιαστή της. «Ο θεός δεν σου δίνει περισσότερα από αυτά που μπορείς ν΄αντέξεις», της είπε και την έπεισε.

Μέσω αυτής της προσωπικής εμπειρίας με τη μητέρα της, η 24χρονη υποψήφια για τον τίτλο της «Μις Αμερική»,προσπαθεί να διδάξει και να ενημερώσει όλες τις γυναίκες για την σκληρή πραγματικότητα ενός βιασμού, λέγοντας πως «δεν υπάρχουν πολλά πρότυπα για ενθάρρυνση εκεί έξω, σε όσες γυναίκες έχουν υποστεί κάτι παρόμοιο. Γι΄αυτό βγήκα και μίλησα».