HEADLINES
Loading...

Βασιλική Τρουφάκου: Τι αποκάλυψε για την απιστία και την κατάθλιψη;

Για το φινάλε της πρώτης σεζόν από το «Κάτω Παρτάλι», αλλά και την προσωπική της ζωή μίλησε η Βασιλική Τρουφάκου, την ώρα που πόζαρε στον φωτογραφικό φακό εβδομαδιαίου περιοδικού.

«Αισθάνομαι ακόμα λες και ξεκίνησε μόλις τώρα η σειρά. Είναι μία πολύ γλυκιά διαδικασία. Σε κάθε γύρισμα, αλλά και όταν έρχομαι σε επαφή με τον κόσμο, νιώθω μεγάλη ευχαρίστηση. Μόνο χαρές μου έχει προσφέρει αυτό το σήριαλ!», είπε για το τέλος από το «Κάτω Παρτάλι».

Αποκάλυψε ακόμα ότι, μετά τον χαμό ενός πολύ αγαπημένου της προσώπου, πέρασε κατάθλιψη: «Εκείνη την περίοδο βίωσα έντονη θλίψη. Η κατάθλιψη έχει κλινικά συμπτώματα, χαράζει έντονα τα σημάδια της στο σώμα σου. Έχω βυθιστεί στη θλίψη και τη λύπη, όμως, για πολύ καιρό, για πολλούς μήνες. Υποφέρεις από αϋπνία, τρως πολύ ή, αντιστοίχως, λίγο».

Τέλος, εξομολογήθηκε ότι έχει ζήσει μεγάλους έρωτες; «Ναι, όταν ερωτεύομαι αισθάνομαι αυτοπεποίθηση και δύναμη. Νιώθω πως βρίσκομαι στην κορυφή του κόσμου! Θέλω να ταιριάζω ουσιαστικά με τον σύντροφό μου», ενώ σχολίασε και το ενδεχόμενο να την έχουν απατήσει στο παρελθόν: «Δεν το έχω ψάξει ποτέ. Δεν σκέφτομαι ποτέ στις σχέσεις μου το ενδεχόμενο τρίτου ανθρώπου. Δεν ψάχνω αποδείξεις απιστίας. Δεν έχω ανοίξει ποτέ το κινητό του συντρόφου μου, ούτε έχω παρακολουθήσει τις κινήσεις του».