HEADLINES
Loading...

Τι έχει πάθει η Έλενα; ΣΟΚΑΡΕΙ η εικόνα της Παπαρίζου - Έτριβαν τα μάτια τους όσοι την είδαν από κοντά!!!

Η Έλενα κάνει μεγάλο αγώνα, αλλά δεν μπορεί να χάσει τα περιττά κιλά. Η τελευταία της εμφάνιση τα λέει όλα της Τζένης Μαυρίδη
Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους… Αν τη βλέπαμε στο δρόμο ίσως και να μην την αναγνωρίζαμε, αφού η Έλενα Παπαρίζου δεν πια η γυναίκα που έκανε τους άντρες να παθαίνουν… εγκεφαλικό με το που την έβλεπαν.

Έχει αφήσει τον εαυτό της κι αυτό φαίνεται ολοκάθαρα. Δεν έχει καμία σχέση με την Παπαρίζου που όλοι γνωρίσαμε. Μάλιστα, στην τελευταία της εμφάνιση, σε εκδήλωση εταιρείας προϊόντων μαλλιών, η τραγουδίστρια έμοιαζε αρκετά πιο «γεμάτη» σε σχέση με το παρελθόν.

Ωστόσο, απ’ ό,τι φαίνεται το αν έχει πάρει κάποια επιπλέον κιλά δεν την ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Τόσο το πρόσωπό της, όσο και τα χέρια της δείχνουν αρκετά… τροφαντά, αλλά και το σώμα της δεν έχει καμία σχέση με την περσινή της εικόνα, όταν είχε τραγουδήσει στα MAD Awards.

Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια σε παλαιότερες δηλώσεις της είχε τονίσει ότι έχει μεγάλο πρόβλημα με το θυρεοειδή της: «Πάντα ήμουν ΟΚ με την εικόνα μου. Η περίοδος κατά την οποία είχα περισσότερα κιλά, πίστεψέ με ήταν πολύ κουραστική. Όχι για την καθημερινή μου ζωή. Όχι ότι δεν τσαντιζόμουν όταν δεν μου έμπαινε το τζιν μου.

Όμως περισσότερο ζοριζόμουν όταν έπρεπε να κάνω μια φωτογράφιση ή κάποια τηλεοπτική εμφάνιση.

Η Έλενα είναι ένα ξεχωριστό πράγμα στην καθημερινότητά της από την Παπαρίζου. Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να είμαι καλά. Δίαιτες δεν κάνω. Τρώω απίστευτα στεγνά λόγω των κατακρατήσεων που μου κάνει κατά περιόδους ο θυρεοειδής. Τρώω τόσο στεγνά που δεν αγγίζω ούτε ντομάτα. Είναι περίεργο πράγμα ο θυρεοειδής. Περισσότερο με απασχολεί πάντως όταν μου δημιουργεί νεύρα παρά όταν μου προσθέτει κιλά».

Πηγή: Περιοδικό YES!