HEADLINES
Loading...

Λάουρα Νάργιες: «Είμαι από τις λίγες παρουσιάστριες που έχουν μάνατζερ»

Η Λάουρα Νάργιες σε συνέντευξή μίλησε για το σύντροφό της, Δημήτρη Δαλάκο που είναι και μάνατζέρ της.

«Θεωρώ καλό να έχω αν συνεργάτη δίπλα μου. Στην Ελλάδα δεν θεωρείται συνηθισμένο οι παρουσιαστές να έχουν μάνατζερ, εν αντιθέσει με τους τραγουδιστές.

Είμαι από τις λίγες παρουσιάστριες που έχουν μάνατζερ, αλλά έτσι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Στην αρχή φαινόταν περίεργο και το είχαν σχολιάσει. Έχω μιλήσει με ανθρώπους στο τηλέφωνο, τους έδινα το τηλέφωνο του μάνατζέρ μου για να συνεννοηθούν και η απάντησή τους ήταν: "κουκλίτσα μου, εμείς δεν μιλάμε με μάνατζερ".

Μόλις είχα έρθει από την Γερμανία, ήμουν μικρή, δεν ήξερα πώς δουλεύει η σόουμπιζ στην Ελλάδα και το θεωρούσα φυσιολογικό να έχω μάνατζερ, εφόσον έτσι λειτουργεί το σύστημα στην Ευρώπη», δήλωσε στην εφημερίδα «Πρώτο θέμα».