HEADLINES
Loading...

Ευαγγελία Αραβανή: Έχω υποστεί σωματική βία… (Βίντεο)

Μια σοβαρή αποκάλυψη για το παρελθόν της έκανε χθες στο Πρωινό mou η Ευαγγελία Αραβανή που βρέθηκε καλεσμένη του Πέτρου και της Τζένης και μίλησε για τον Ηλία Βρεττό, τη νέα της εκπομπή στο MEGA και το περιστατικό βίας που τη σημάδεψε.

«Πέρασα άσχημα από σχέσεις στο παρελθόν. Και από θέμα συμπεριφοράς και... Νομίζω το χειρότερο είναι η λεκτική βία παρά η σωματική, αλλά έχω υποστεί και σωματική. Όχι κάτι τραγικό για να μην τα δραματοποιούμε τα πράγματα αλλά ναι. Σοκαρίστηκα αρχικά και έλεγα δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό το πράγμα, αλλά μετά λάκισα» είπε αρχικά και τόνισε πως το φταίξιμο ήταν του άλλου: «Εγώ τα είχα πολύ καλά με τον εαυτό μου, ήξερα πολύ καλά τι έχω προσφέρει στην συγκεκριμένη σχέση και θεωρώ πως είναι θέμα στον εγκέφαλο του άλλου. Επειδή έχεις περισσότερη μυϊκή δύναμη, είναι αντίδραση αυτή πάνω σε μια γυναίκα;».