HEADLINES
Loading...

Μαρία Κορινθίου: «Μου πρότειναν να πολιτευτώ, αλλά αρνήθηκα»

Άκρως αποκαλυπτική ήταν η Μαρία Κορινθίου στην συνέντευξή της στην εφημερίδα «Η ΑΠΟΨΗ», όπου... μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι έχει δεχθεί πρόταση να κατέβει στον πολιτικό στίβο. Που της έγινε πρόταση και γιατί αρνήθηκε; Άραγε άραγε ο τίτλος του sεx symbolέχει κουράσει τη μελαχρινή καλλονή ηθοποιό;

«Με αφορά η πολιτική αλλά δεν είμαι πολιτικοποιημένη. Είμαι ανοιχτή σε καινούργιες προτάσεις πολιτικών και ταυτόχρονα είμαι καχύποπτη με όλους. Δεν πιστεύω και δεν ακολουθώ κανέναν φανατικά», είπε η Μαρία όταν ερωτήθηκε αν την αφορά η πολιτική ζωή της χώρας.

Μάλιστα, αμέσως μετά έκανε και τη μεγάλη αποκάλυψη για την πρόταση που της έγινε να κατέβει ως υποψήφια στον δήμο Αθηναίων. «Μου έγινε πρόταση να πολιτευτώ, αλλά δεν το έκανα. Μου πρότειναν να κατέβω στον δήμο Αθηναίων, αλλά αρνήθηκα γιατί δεν είμαι καθόλου πολιτικοποιημένη. Η πρόταση έγινε από τον ίδιο άνθρωπο και στον Γιάννη, όμως εκείνος αρνήθηκε γιατί είναι συναισθηματικά δεμένος με τη Φιλαδέλφεια και προτίμησε να κατέβει εκεί. Είναι γνωστό άλλωστε ότι είναι ΑΕΚ και ότι η καταγωγή του είναι από το Αϊβαλί», δήλωσε χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της.

Όσο για το αν έχει βαρεθεί τον τίτλο του sex symbol η απάντησή της ήταν αφοπλιστική και ειλικρινής, όπως πάντα! «Δεν έχω βαρεθεί τον τίτλο τού sex symbol, γιατί είναι ωραίο για μια γυναίκα να αισθάνεται ότι αρέσει, όμως δεν θέλω να συγχέεται με τον αν είμαι ηθοποιός, με το αν έχω υποκριτικό ταλέντο ή με το αν μπορώ να ανταποκριθώ σε συγκεκριμένους χαρακτήρες. Το κακό στην Ελλάδα είναι ότι μένουμε στην εικόνα και αυτό είναι ο θάνατος του ηθοποιού», αποκάλυψε η γνωστή ηθοποιός.