HEADLINES
Loading...

Έμπλεξε με τούμπανο και «κακοπερνάει» η Ελένη Χατζίδου: Στερούμαι όσα δεν έχω στερηθεί

Τα τελευταία χρόνια η Ελένη Χατζίδου έχει γίνει μανιακή με την εξωτερική της εμφάνιση και γυμνάζεται ανελλιπώς. Ο λόγος είναι φυσικά ο σύντροφος της, ο οποίος έχει πάθος με τη γυμναστική και την έχει μυήσει στο χόμπι του. Όμως το ωραίο σώμα θέλει και θυσίες και η Ελένη τις κάνει και με το παραπάνω.

«Έχω στερηθεί πολλά πράγματα, μην σας πω όσα δεν έχω στερηθεί ποτέ στη ζωή μου. Προσπαθώ πολύ, είναι η πρώτη φορά έτσι, γιατί έχω ένα θέμα με το γλυκό. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αν με πιάσει τρέλα, θα φάω. Αλλά κάνω υπομονή. Είναι πρώτη φορά στη ζωή μου που ζυγίζω το φαγητό μου. Έχω ζυγαριά και ζυγίζω. Λίγο με μαλώνει ο σύντροφός μου όταν πάω να ξεφύγω γιατί είναι πολύ fit και πολύ της γυμναστικής. Έχει ταξί, καμία σχέση, αλλά του αρέσει πολύ η γυμναστική» ανέφερε η Ελένη Χατζίδου.