HEADLINES
Loading...

Μελέτη για Γκολεμά: «Δεν είμαι άνθρωπος της κωλοτούμπας, δεν ξέρω τι μεσολάβησε»

Η παρουσιάστρια μιλά για το εν λόγω συμβάν και τα όσα έγραψε η τηλεκριτικός: «Η μαμά μου έχει μάθει να ανέχεται και να αντέχει τα πάντα, γιατί της έχω μάθει κι εγώ με τη σειρά μου πως το παιχνίδι είναι έτσι.

Όμως είναι και δίκαιος άνθρωπος. Εκείνη τη μέρα ήρθε και μου είπε «Αυτό που γράφτηκε δεν έχει προηγούμενο. Με την υγεία του παιδιού μου δεν θα παίζει κανείς». Αυτό που περιέγραψε, πως πήγαινα υποβασταζόμενη για μπάνιο και τουαλέτα, είναι αλήθεια. Έμενα μαζί τους στο πατρικό μου, γιατί δεν μπορούσα να ανέβω σκάλες στο σπίτι μου στη Φιλοθέη.

Για ένα διάστημα δέκα-δώδεκα ημερών δεν ήμουν αυτοεξυπηρετούμενη. Η μαμά μου θύμωσε πολύ, λοιπόν, με αυτό που διάβασε και ήθελε να αντιδράσει. Ήθελε να ακουστεί η φωνή της και μου είπε πως ο μόνος τρόπος ήμουν εγώ».

Το ένιωσε, τελικά, όλο αυτό σαν προσωπική επίθεση; Η ίδια απαντά στο περιοδικό People, ένθετο της εφημερίδας Πρώτο Θέμα: «Αν έχει κάποιος όφελος από το να μου κάνει προσωπική επίθεση, εγώ δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

Η τελευταία φορά που είχα επικοινωνήσει με την κυρία Γκολεμά ήταν στον αέρα της εκπομπής. Μου είχε δείξει απίστευτο σεβασμό, όπως της είχα δείξει και εγώ, είχαμε εκφράσει την εκτίμησή μας η μία στην άλλη. Ξαναήρθαμε σε επαφή όταν έγραψε με πολύ άσχημο τρόπο πως φεύγω από το Star και κόβεται η εκπομπή μου.

Τότε την πήρα η ίδια για να την ενημερώσω πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν μου βγήκε στο τηλέφωνο, βγήκε σε έναν συνεργάτη μου, την καλέσαμε στην εκπομπή για να στηρίξει το ρεπορτάζ της, αλλά δεν θέλησε να έρθει. Έβγαλε μετά επίσημη διάψευση το Star και την ξαναπήραμε τηλέφωνο αν θέλει να βγει για να τα βρούμε.

Είπε πως αυτή είναι η πληροφορία της και λέει ψέματα το Star. Μετά την έχασα. Και επανήλθε με αυτό τον τρόπο. Προσωπικά, δεν έχω τίποτα μαζί της. Δεν είμαι άνθρωπος της κωλοτούμπας, δεν ξέρω, όμως, τι μπορεί να μεσολάβησε».

gossip-tv.gr