HEADLINES
Loading...

«Θα έχω πάντα τύψεις για το ότι χώρισα»

Για τους λόγους που δεν παντρεύτηκε τον πατέρα της κόρης της, αλλά και τον έρωτα που ζει ξανά μίλησε η Αθηναΐς Νέγκα, στην εκπομπή «Η Γερμανού Ξανάρχεται» που μεταδόθηκε εκτάκτως την Πέμπτη.

«Με τον μπαμπά της κόρης μου δεν σκοτωνόμαστε, αλλά για να μην είμαστε μαζί δεν έχουμε και τη σχέση που είχαμε. Δεν ήταν τόσο μεγάλος έρωτας... Κανείς δεν θέλει να χωρίζει, ειδικά όταν έχει παιδιά. Δεν ξέρω κανέναν στο οικογενειακό μου περιβάλλον να έχει χωρίσει. Παρόλα αυτά μπορεί να σου συμβεί. Δεν είμαι υπέρ των χωρισμών, αλλά όταν έχεις μια απαράδεκτη σχέση πρέπει να χωρίσεις για τα παιδιά σου. Θα έχω πάντα τύψεις για το ότι χώρισα. Ξέρω ότι είναι πολύ πιθανό στη ζωή της να δυσκολευτεί η κόρη μου να κάνει σχέση, επειδή θα είναι παιδί χωρισμένων γονιών, και έχω ευθύνη για αυτό» δήλωσε η ραδιοφωνική παραγωγός.

Στη συνέχεια, παραδέχτηκε στη Ναταλία Γερμανού ότι είναι ξανά ερωτευμένη και εξήγησε:

«Θα ήθελα να ξαναφτιάξω τη ζωή μου πάλι για το παιδί μου. Θέλω το παιδί μου να έχει αντρικό πρότυπο μέσα στο σπίτι, που δεν θα είναι ο μπαμπάς της, αλλά θέλω να ξέρει πως οι άνθρωποι ζούνε μαζί».