HEADLINES
Loading...

Η Καινούργιου «μαρτυράει» τι δεν θα κάνει ο Μουτσινάς του χρόνου…

Πολύ μαρτυριάρικο μας έχει προκύψει αυτό το κορίτσι. Ο λόγος για την Κατερίνα Καινούργιου, που σε συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό αποκάλυψε πως ο τηλεοπτικός της «μέντορας», Νίκος Μουτσινάς, δεν θα παρουσιάσει του χρόνου το πετυχημένο, μεσημεριανό «Δέστε τους» στον Alpha.

«Δεν μπορώ να μιλήσω για τίποτα επίσημα. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο Νίκος Μουτσινάς δεν συμφώνησε με το κανάλι. Οπότε, εφόσον αποχωρεί ο κεντρικός παρουσιαστής της εκπομπής, φαντάζομαι ότι τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.

Αισθάνομαι λύπη καθώς κλείνει αυτός ο κύκλος, αλλά ταυτόχρονα και χαρά για όσα κέρδισα τα τέσσερα τελευταία χρόνια» δήλωσε χαρακτηριστικά η ξανθιά τηλεπερσόνα, ενώ συνέχισε λέγοντας: «Εγώ ιδανικά ήθελα ο Νίκος να μη σταματήσει από το «Δέστε Τους». Πίστευα ότι αυτή η εκπομπή έπρεπε να συνεχιστεί.

Όμως ήταν προσωπική απόφαση του Νίκου. Όταν μου ανακοινώθηκε το καινούργιο πρότζεκτ, μίλησα μαζί του ζητώντας και τη γνώμη του. Μου ευχήθηκε καλή επιτυχία και μου είπε ότι θα είναι δίπλα μου σε ότι κι αν κάνω. Το πιστεύω γιατί εκτός από την επαγγελματική μας σχέση μάς συνδέει και μια ιδιαίτερη φιλία».

Πέραν των τηλεοπτικών της σχεδίων, η Κατερίνα Καινούργιου αναφέρθηκε και στους… καταστροφικούς έρωτες που ‘χει κατά καιρούς ζήσει, αλλά και για τις στιγμές που αισθανόταν αποτυχημένη, ανεπαρκής κι άσχημα με την εικόνα της. Κοινώς, την… έφαγαν οι έρωτες, όμως, πλέον είναι καλά στο πλευρό του αγαπημένου της, επιχειρηματία, Βασίλη Σταθοκωστόπουλου.