HEADLINES
Loading...

Χριστίνα Παππά: Είμαι σε φάση τρέλας! Δεν ντρέπομαι να πω ότι...

Για τις δύσκολες στιγμές που βιώνει λόγω προβλημάτων που αντιμετωπίζει με συνεργάτη της με τον οποίο μάλιστα χρειάστηκε να φτάσουν και σε εξώδικα και μηνύσεις, μιλάει η Χριστίνα Παππά.

Η ηθοποιός και επιτυχημένη επιχειρηματίας μιλάει έξω από τα δόντια για όλα όσα αντιμετωπίζει: «Είμαι σε φάση τρέλας, με πολλές ανοιχτές εκκρεμότητες, εδώ και πολύ καιρό. Έχω προβλήματα προσωπικά, αλλά και μέσα από τη δουλειά μου, με συνεργάτες. Όταν είσαι πολύ καλός, δυστυχώς δεν εκτιμάται»

Γι' αυτό έφυγες ένα μήνα στο Mαϊάμι;

«Ναι. Αν δεν έφευγα, δεν θα άντεχα. Δεν ντρέπομαι να πω ότι χρειάστηκα βοήθεια ψυχολόγου. Μου ανέβηκε πολύ η πίεση, θα μου έβγαιναν και προβλήματα υγείας. Μόλις γύρισα, ήμουν έτοιμη να ξαναφύγω στη Νέα Υόρκη, αλλά τελικά δεν το έκανα».

Ισχύει ότι συνεργάτης σου σε ένα από τα εστιατόρια που έχεις μαζί με το γιο σου σου έστειλε εξώδικο;

«Ναι, είναι αλήθεια. Χωρίς να θέλω να πω πολλά, θα πω ότι απάντησα και εγώ με εξώδικο αλλά και μηνύσεις. Αυτό που συνέβη είναι αποτέλεσμα της καλοσύνης μου, που την εκμεταλλεύονται. Θα ήθελα να έχω ένα σύντροφο, όχι για να με στηρίζει οικονομικά, αλλά για να είναι η κολόνα μου. Να βάζει κάποιους ανθρώπους στη θέση τους. Με έχει κουράσει το ότι είμαι μόνη μου και τα καταφέρνω έτσι τόσα χρόνια. Είχα σχέσεις στη ζωή μου φυσικά, αλλά δεν κράτησαν. Αυτός που με στηρίζει σε αρκετά θέματα είναι ο Γιάννης Παπαποστόλου, με τον οποίο είχαμε σχέση δύο χρόνια και είναι ο δικηγόρος μου. Κι ένας ακόμα πρώην σύντροφός μου, που ζει στο εξωτερικό και δεν έγινε ποτέ γνωστή η σχέση μας. Τον αγαπώ πολύ και εκείνος με στηρίζει. Πάντα υπάρχουν άνθρωποι γύρω μου, αλλά όχι σύντροφος. Θα ήθελα έναν άντρα δίπλα μου, δυνατό. Να με πιάσει από το χέρι και να μου πει «κούκλα μου, τι έχεις; Θα τους τσακίσω όλους!» είπε στο θέμα.