HEADLINES
Loading...

H ατάκα του Ζαχαράτου που πάγωσε του πάντες στο YFSF! (Βίντεο)

Η δήλωση του ηθοποιού που "πάγωσε" τους συντελεστές στου show!

Όταν η Μαρία Μπεκατώρου έδωσε τον λόγο στον Τάκη Ζαχαράτο για μια τελευταία τοποθέτηση πριν την ανακοίνωση του αποτελέσματος, σίγουρα δεν περίμενε να ακούσει όσα είπε ο κριτής του Your Face Sounds Familiar.

«Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Είναι η πρώτη φορά που μπήκα στη θέση του κριτή, που δεν μου είναι πολύ ευχάριστο, για πολλούς λόγους. Για ένα πράγμα που είμαι υπερήφανος και τρομερά ανακουφισμένος είναι ότι όσες φορές ψήφισα, ψήφισα όπως ο κόσμος. Αυτό που πραγματικά μου έδωσε χαρά είναι ότι κάναμε τις Κυριακές του κόσμου καλύτερες.

Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να πω ότι καταχάρηκα, μόνο αυτό μου άρεσε. Δε νομίζω ότι καταχάρηκα, ούτε άσχημα. Ανάμεικτα συναισθήματα...», είπε ο Τάκης και τους άφησε όλους "παγωτό" λίγο πριν ρίξει αυλαία το show για την φετινή σεζόν.