HEADLINES
Loading...

Η αιχμηρή απάντηση της Μυριέλλας Κουρέντη στον Σεφερλή: Εγώ δεν πήγα στο Just για να...

Δεν πρόλαβαν να περάσουν 3 μέρες από το φινάλε του Just The 2 Of Us και ήδη οι σάλπιγγες του πολέμου έχουν ηχήσει... τα σπαθιά έχουν ακονιστεί και είμαστε στην αρχή μιας μεγάλης κόντρας. Μια μέρα μετά τη νίκη της Μυριέλλας Κουρέντη, ο Μάρκος Σεφερλής είχε κάνει κάποιες δηλώσεις που ήχησαν άσχημα και ήταν λογικό να ενοχλήσουν, ενώ έδειξαν και την δική του πικρία και αδυναμία να διαχειριστεί ότι βγήκε δεύτερος. Σε κανένα παιχνίδι δεν είδαμε ο νικητής να προχωρεί και να κάνει κάτι σημαντικό. Τουλάχιστον στην πλειοψηφία» είχε δηλώσει ο Μάρκος Σεφερλής που μάλλον το είχε σίγουρο ότι θα κερδίσει και του έκατσε βαριά η ήττα.

Η Μυριέλλα Κουρέντη μιλώντας στο FThis.gr έδωσε τις δικές της απαντήσεις επί του θέματος. Έτσι όταν ρωτήθηκε αν στενοχωρήθηκε είπε τα εξής: «Όχι δεν στεναχωρήθηκα, διότι δεν μπήκα στο παιχνίδι ούτε για να κάνω καριέρα ούτε για να γίνω πρώτο όνομα. Δεν έχω αυτό το άγχος και δεν είναι στόχος μου. Εγώ δεν μπήκα στο ««Just The Two Of Us» για να γεμίσω θέατρα όπως ο Μάρκος Σεφερλής. Επίσης, είχα και πριν το παιχνίδι μια διαδρομή, αφού ο κόσμος με γνώριζε και με αγαπούσε από τον ρόλο μου στα «Κλεμμένα Όνειρα» του Mega. Σέβομαι την γνώμη του Μάρκου, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τοποθετήθηκε έτσι».