HEADLINES
Loading...

Σε ποια Ελληνίδα ηθoποιό είπε θεατρικός επιχειρηματίας: "Άντε μ...ή, αδυνάτισε πρώτα και μετά έλα!"

Υπήρξε από τις πρωταγωνίστριες πρώτης γραμμής και μια πολύ ωραία γυναίκα.

Σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε πώς σήμερα μένει στο «Σπίτι του ηθοποιού» μη έχοντας τα απαραίτητα χρήματα.

«Οι οικονομικές δυσκολίες ξεκίνησαν στις αρχές του 2000, όταν λόγω ενός προβλήματος που έχω με τον θυρεοειδή μου, πήρα κάποια κιλά και σταμάτησα να έχω προτάσεις. Μου έχει τύχει να απευθυνθώ σε θεατρικό επιχειρηματία, με τον οποίο είχα συνεργαστεί στο παρελθόν και να μου πει: "Άντε μωρή, αδυνάτισε πρώτα και μετά έλα!". Και τότε που μου το είπε, είχα πάρει δέκα-δεκαπέντε κιλά. Αυτό, βέβαια, είχε ως αποτέλεσμα να πάθω κατάθλιψη, να το ρίξω στο φαγητό και τελικά να φτάσω να ζυγίζω 100 κιλά. Ξέρεις, για τους περισσότερους, ήμουν πάντα το κορίτσι των '80s που θα έπαιζε αιωνίως το ρόλο της γκόμενας, οπότε ήθελαν να είμαι αδύνατη. Δεν φαντάζονταν ότι θα μπορούσα να παίξω κάτι άλλο. Εγώ το προσπαθούσα. Και στο «Εθνικό Θέατρο» πήγα και έκανα αίτηση, αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ», δήλωσε η Καίτη Φίνου στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου».

Όσο για το αν ζήτησε τη βοήθεια συναδέλφων της είπε: Εσύ τι λες; Χτύπησα την πόρτα συναδέλφου, με την οποία είχαμε άριστες σχέσεις όσο παίζαμε μαζί -και την είχα φιλοξενήσει και στο σπίτι μου- και επειδή είχε γίνει πια η κυρία του κυρίου τάδε, μου απάντησε: "Σε παρακαλώ πολύ, μη στέκεσαι δίπλα μου!". Και από τον Στάθη Ψάλτη ζήτησα βοήθεια, αλλά μου είπε ότι δεν με ήθελαν πια οι θεατρικοί επιχειρηματίες».