HEADLINES
Loading...

Νάνα Μούσχουρη: Η κατάθλιψη και τα προβλήματα με τη φωνή της

Μία ιδιαίτερα σκοτεινή περίοδο της ζωής της αποκαλύπτει για πρώτη φορά η Νάνα Μούσχουρη.

Η μεγάλη ερμηνεύτρια η οποία στις 14 Ιουλίου θα τραγουδήσει στο Ηρώδειο –μέρος των εσόδων θα διατεθούν στο Ίδρυμα Ελπίδα για τα παιδιά με καρκίνο- μιλάει για τις ευαισθησίες και τους φόβους της που κάποια στιγμή την οδήγησαν και στην κατάθλιψη. Στο σχόλιο του δημοσιογράφου του Βημαgazino ότι δείχνει να είναι γρανιτένια και όχι εύθραυστη όπως άλλες συνάδελφοί της, η ίδια απαντά : «Δεν είναι αλήθεια. Ως άνθρωπος είμαι πολύ εύθραυστη. Η σκηνή είναι ο μόνος χώρος όπου νιώθω ελεύθερη, εκεί είμαι πιο "πραγματική", δεν φοβάμαι. Στη ζωή μου έχω φόβους. Και όταν σταμάτησα να τραγουδώ για πέντε χρόνια (από το 2008 ως το 2013 που ξεκίνησα τη "Happy Birthday Tour"), πέρασα μια φοβερή κατάθλιψη, ένιωθα ότι τίποτε πια δεν υπάρχει. Φοβόμουν τόσο πολύ και να επιστρέψω. Στην Αργεντινή "αρρώστησε" η φωνή μου, ήταν κάτι ψυχοσωματικό. Από την άλλη πλευρά ήταν λογικό να σταματήσω. Ημουν πια 74 χρόνων. Είχα δει πέντε δεκαετίες αλλαγών στον κόσμο και στη μουσική. Καταλάβαινα ότι εγώ δεν μπορώ πια να πάω πιο πέρα το τραγούδι, η νεολαία θα το κάνει. Η αλήθεια είναι ότι είχα κουραστεί και από όλη αυτή την ευθύνη. Αυτή την ευθύνη την έχω από μικρή. Απέναντι πρωτίστως στον κόσμο που έρχεται να με ακούσει. Ξέρετε, ένα μικρό σφάλμα μπορεί να γίνει πολύ μεγάλο επάνω στη σκηνή».

gossip-tv.gr