HEADLINES
Loading...

Η Dita Von Teese τα... πέταξε για το καλοκαίρι

Τη νέα της καλοκαιρινή σειρά εσωρούχων Von Follies label παρουσίασε η σέξι βασίλισσα του μπουρλέσκ Dita Von Teese και όπως λέει η ίδια η σειρά απευθύνεται σε γυναίκες που δεν φοβούνται σε όλες τις ηλικίες να είναι σέξι. Η νέα συλλογή για το καλοκαίρι 2013 περιλαμβάνει σέξι vintage εσώρουχα ενώ κυριαρχεί η δαντέλα και το σατέν. Η Dita Von Teese έχει πει, ασχολείται με τη συλλογή εσωρούχων από την ηλικία των 16 ενώ σε πρόσφατη συνέντευξή της για την επιτυχία της που είναι αποτέλεσμα του ότι έκανε πάντοτε αυτό που ήθελε χωρίς να ακούει κανέναν:



«Πραγματικά δεν πρέπει να δίνεις σημασία τι λένε οι άλλοι. Εάν έδινα σημασία σήμερα θα ήμουν ξανθιά, δεν θα φορούσα κόκκινο κραγιόν, δεν θα φορούσα το eyeliner που σου κάνει το βλέμμα γάτας. Αν είχα ακούσει αυτά που έλεγαν στην αρχή της καριέρας μου οι σύντροφοί μου ή οι φωτογράφοι δεν θα ήμουν αυτή που είμαι σήμερα».

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Bwatt μίλησε για τις ανασφάλειές της. «Όπως όλοι οι άνθρωποι έτσι κι εγώ, έχω τις ανασφάλειές μου. Προσπαθώ όμως να αγαπάω τον εαυτό μου όπως είναι και να αποδέχομαι όλα τα στοιχεία του χαρακτήρα μου ακόμα και τα κακά». Και πρόσθεσε: «Όλοι θέλουμε να αλλάξουμε κάποια στοιχεία του χαρακτήρα μας όμως το σημαντικό είναι να μάθεις να αγαπάς και αυτά».