HEADLINES
Loading...

Άντζελα Δημητρίου: «Είμαι πολύ ευκολόπιστος και παρορμητικός άνθρωπος»

Η Άντζελα Δημητρίου βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό Mou» το πρωί της Παρασκευής και μίλησε για τη σχέση της με τον σύντροφό της, Γιώργο Λεβεντάκη, αλλά και για την πορεία της καριέρας της. «Είχε εκφράσει το ενδιαφέρον του πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά του έλεγα ότι δεν μπορούμε να είμαστε μαζί. Ήμουν πολλά χρόνια μόνη μου, δεν ήθελα να έχω σχέση με κανέναν, δεν πίστευα πια σε τίποτα. Το ήξερε αυτό ο Γιώργος... Βρεθήκαμε, τα είπαμε και μετά από πολλές συζητήσεις και εξόδους, είμαστε μαζί», είπε για τον σύντροφό της η γνωστή τραγουδίστρια. Σχετικά με το πώς η ίδια διαχειρίστηκε την προσωπική της ζωή αλλά και τις σχέσεις της με τους άντρες, εξομολογήθηκε: «Είμαι πολύ ευκολόπιστος και παρορμητικός άνθρωπος, θα μπορούσα να πω και αφελής. Γιατί, παρόλο που "ζω" στη νύχτα 35 ολόκληρα χρόνια αλλά δεν ήμουν πονηρή, ήμουν αληθινή. Πάντα έπεφτα με τα μούτρα στους έρωτες και δεν σκεφτόμουν γιατί μπορεί να θέλει να είναι δίπλα μου κάποιος. [...] Είναι μετρημένες οι "κυρίες" στις μέρες μας. Το ίδιο ισχύει και για τους άντρες, που είναι και πιο ανήσυχοι από τη φύση τους, αλλά η γυναίκα πρέπει να είναι "κυρία". Δεν θα κάνω ό,τι μου κάνεις, εγώ θέλω να κοιμάμαι ήσυχη».

Όσο για τα επαγγελματικά της αλλά και για την τρέχουσα κατάσταση της μουσικής βιομηχανίας, ανέφερε: «Δεν υπάρχουν χώροι για να δουλέψουμε. Δεν υπάρχουν σχήματα που να κάνουν αυτό που έκαναν παλιά. Να τραγουδάνε τρεις- τέσσερις μεγάλοι καλλιτέχνες μαζί, γιατί το θέμα είναι να βγεις και να διασκεδάσεις όπως πρέπει. Να ήταν, για παράδειγμα, ένα σχήμα με τη Βίσση, εμένα και η Βανδή».

Πηγή: yupiii.gr