HEADLINES
Loading...

Τι συμβαίνει με Δούκισσα Νομικού-Αντίνοο Αλμπάνη: Η Δούκισσα καλύπτει τις αδυναμίες μου

Η κοινή τους παρουσία στην παράσταση Τρωικός Πόλεμος άναψε εξ αρχής τα αίματα και οι φήμες έδεναν κι έπαιρναν. Οι νέες φωτογραφίες από τις πρόβες δείχνουν ότι έχουν έρθει πολύ κοντά και τα όσα λέει για τη Δούκισσα ο Αντίνοος είναι αρκετά για να πυροδοτήσουν ένα ερωτικό φλερτ. «Βλέπω πόση όρεξη και χαρά έχει η Δούκισσα και μου θυμίζει τους λόγους που ξεκίνησα αυτή τη δουλειά. Μου θυμίζει πώς ήμουν όταν ξεκινούσα», ομολογεί στο περιοδικό ΟΚ για τη συμπρωταγωνίστριά του ο ηθοποιός και σε ερώτηση αν τη συμβουλεύει απαντά ότι «Δεν αισθάνομαι πως δίνω συμβουλές, γιατί δεν είμαι δάσκαλος. Κι εγώ μαθητής είμαι. Η Δούκισσα καλύπτει τις αδυναμίες μου κι εγώ τις δικές της, ώστε να είμαστε μια μονάδα από την οποία στο τέλος δεν θα ξεχωρίζει κανείς».

KoolNews.gr