HEADLINES
Loading...

Το ξέσπασμα της Ντέπυς Γκολεμά: Για ποιον λέει «… Θα τον είχα πνίξει με τα ίδια μου τα χέρια»;

Φανερά αγανακτισμένη, για ακόμα μία φορά η Ντέπυ Γκολεμά χρησιμοποίησε τα social media για να εκφράσει την οργή της για πράγματα που βλέπει να συμβαίνουν γύρω της και την κάνουν να βγαίνει από τα ρούχα της.

Όπως συνέβη με τον ξυλοδαρμό που κατήγγειλε κάποια από τις καθαρίστριες οι οποίες αγωνίζονται για να πάρουν πίσω τις δουλειές τους μετά την ομαδική απόλυσή τους. Η γνωστή κριτικός, λοιπόν, έχοντας ζήσει με μάνα που ήταν καθαρίστρια και μεγάλωσε την ίδια και τα τρία αδέλφια της με πολύ κόπο και σκληρή δουλειά, δεν άντεξε και ξέσπασε. Δείτε τι έγραψε στο facebook: «Η μάνα μου ήταν καθαρίστρια. 40 χρόνια έπλενε σκάλες και γραφεία στην Εθνική τράπεζα, προσπαθώντας να μεγαλώσει 4 παιδιά και να τα κάνει ανθρώπους. Μπορεί και να τα κατάφερε. Μέρες τώρα παρακολουθώ τον ξυλοδαρμό των αστυνομικών σε γυναίκες που τα χέρια τους είναι το ίδιο ροζιασμένα με αυτά της μάνας μου σαν γύριζε το βράδυ κατάκοπη, να πλύνει, να μαγειρέψει, να κανακέψει και να ξαναφύγει στις 4 το πρωί. Βέβαια τότε ήταν και διαφορετικά τα χρόνια, θυμάμαι όταν πήγαινα στην Τράπεζα στην Ομόνοια να τη βρω, οι μπάτσοι μου λέγαν, την κυρά Ευσταθία και τα μάτια σας....δεν θέλω να πω πολλά, αλλά αναρωτιέμαι μέρες τώρα, παιδιά δεν έχουν αυτές οι μανάδες? εμένα αν ένας μπάτσος ύψωνε γροθιά στα μούτρα της μάνας μου, μιας ταπεινής, κουρασμένης αλλά αξιοπρεπούς γυναίκας, θα τον είχα πνίξει με τα ίδια μου τα χέρια....ΑΥΤΟ!


gossip-tv.gr