HEADLINES
Loading...

Κατερίνα Καινούργιου: Ένιωθα αποτυχημένη, ανεπαρκής, πολύ άσχημα με την εικόνα μου

Το να ακούς αυτά τα λόγια από μια γυναίκα τόσο όμορφη όσο η Κατερίνα Καινούργιου, σου προκαλεί έκπληξη, αλλά για όλους υπάρχει μια περίοδος στην ζωή που αισθάνεσαι εσωτερικά τόσο άσχημα ώστε το εξωτερικό μεταβάλλεται και οδηγεί τους γύρω σου να σε μειώσουν. Αυτό έπαθε και η Κατερίνα.

Σε συνέντευξη της στο περιοδικό ΕΓΩ η Κατερίνα Καινούγιου ρωτήθηκε αν έχει πληγωθεί ποτέ από έρωτα και έδωσε μια απάντηση-κατάθεση ψυχής: «Ήμουν άσχημα μέσα μου. Έχω περάσει πολύ δύσκολες καταστάσεις. Έχω πληγωθεί πολύ.Ένιωθα αποτυχημένη, ανεπαρκής, πολύ άσχημα με την εικόνα μου, ότι δεν αξίζω τίποτα επειδή κάποιος με είχε απορρίψει.

Πόσο λάθος είναι και πόσο στενοχωριέμαι όταν βλέπω νέα κορίτσια να βιώνουν αντίστοιχα συναισθήματα. Τώρα πια γελάω. Εκείνη τη στιγμή όμως δεν μπορείς να το καταλάβεις. Αισθάνεσαι ότι είσαι… τίποτα. Επειδή έχω μια όμορφη οικογένεια και επιπλέον δούλεψα πολύ και δεν κλείστηκα στο καβούκι μου, κατάφερα σιγά σιγά να το ξεπεράσω».