HEADLINES
Loading...

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Δεν θα με ενοχλούσε αν η τηλεοπτική μου καριέρα τελείωνε με το “Πάμε Πακέτο”»

Για την τηλεοπτική της καριέρα και την εκπομπή «Πάμε πακέτο» μίλησε η Βίκυ Χατζηβασιλείου σε συνέντευξή της.

«Δεν νιώθω τυχερή, γιατί είναι μια εκπομπή που διάλεξα εγώ να κάνω. Νιώθω συγκροτημένη στον στόχο μου και ευλογημένη που κάνω αυτή την εκπομπή», είπε και συνέχισε στο περιοδικό «MyTv»: «Έχω πάρει σπουδαία μαθήματα. Όπως και από τους γονείς μου και όχι θεωρίας, αλλά βιωμάτων. Για εμένα το δεδομένο ήταν η καλοσύνη, η αξιοπρέπεια, η δοτικότητα, η αλληλεγγύη, γιατί με αυτά μεγάλωσα. Μετά που βγήκα στη ζωή κατάλαβα πόσο σπάνιους γονείς έχω και πόσο τυχερή είμαι που μεγάλωσα έτσι».

Τέλος, έκλεισε σημειώνοντας ότι δεν θα είχε πρόβλημα μετά από αυτή την εκπομπή να κλείσει ο κύκλος της καριέρας της: «Δεν θα με ενοχλούσε αν η τηλεοπτική μου καριέρα τελείωνε με το «Πάμε Πακέτο».